åååhh

För några år sedan talade j en läkare om för mig att jag var berättigad en bukplastik när jag "fött klart mina barn och nått ett BMI under 25". Där är jag nu och ha varit ett tag. Har länge gått och funderat på att ringa och boka en tid hos en läkare (tyvärr kan jag inte gå till samma). Men vad ska man säga? "Hej jag vill träffa en läkae och rådgöra om min hängmage"? eller "tjena, vill få en remiss och operera magen"? åååh så sjukt ångestladdat. Mår dåligt över att ens behöva visa den där jävla magen för läkaren. Men men...Idag tog jag mod till mig och ringde, med bultande hjärta och klump i magen möts jag av "Hej, du har kommit till Norslunds vårdcentral. Vi kan inte ställa fler samtal i kö, var vänlig återkom nästa helgfria vardag" ÅÅÅÅHHHHH nu måste jag samla mod imorgon IGEN jag som är en sån fegis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0