måndag

Idag är det måndag, schema v 3. Jag är kluven till denna vecka...Det är skönt för jag jobbar inte så många dagar i sträck, men är heller inte ledig så många dagar i sträck...jobbar 11-21 mån, ledig tisdag, ons 08.30-24.00, 00-08.30 på tor. Fredag ledig, jobb 11-20 lör och sön. Nog om jobb.

Vi var lediga i helgen och hade det jätte mysigt. På fredag sov Elin över hos oss, vi myste och tittade på fångarna på fortet. På lördagen åkte vi till lager 157 och sen en sväng på stan. När vi skjutsade hem Elin så svängde vi förbi Lotta och jag la i en blekning i hennes hår. Sen hem och käka innan det var sängdags för trollen. Söndag = gympa, som vanligt riktigt roligt. Efter lunch så la jag och Tobbe oss i sängen och dog lite...När klockan blivit 2 bestämde vi oss för att nu måste vi hitta på något annars blir vi liggandes resten av dagen. Ringde Madde och åkte sedan dit ett par timmar.

Imorse var jag iväg på ett rent cardio-pass, jävla säger jag bara...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0