119

Nu är det 119 dagar kvar tills vi åker iväg till Egypten. Jag längtar så jag snart går sönder. Sol, värme och bad. Åååå..
6 dagar kvar till min prins fyller 6! år och ska ha kalas. Det blir utklädnings kalas och han själv ska vara batman. Igår var dem iväg på bamsegympa för första gången, dem älskade det! Det var kul att se hur duktiga dem va, båda två. Dem fick springa en hinderbana som bestod a bla en plint med en madrass nedanför som man skulle klättra upp och sedan hoppa ner. Ringar / rep att svinga sig i och en trampolin att studsa på. Det va mycket uppskattat kan jag säga.

Vi har tillbringat helgen med att måla våran gamla matgrupp, rött och svart vart det. jag är sjukt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0