fredag

Idag var jag och småkillarna och handlade en födelsedagspresent åt min mamma då hon fyller år idag. Sen åkte vi upp till soptippen och kastade bla micron som jag råkade elda upp. Vi har faktiskt varit utan micro i över 2 veckor och jag saknar den inte alls, ska väl köpa en nya men har inte kommit till skott och eftersom att behovet inte funnits så har de liksom glömts bort. Efter tippen åkte vi iaf och handlade torkarblad till bilen, dem behövdes byta när vi köpte bilen för snart tre år sen och först nu har de blivit av :P

Snart ska jag ställa mig och steka pannkaka till kidsen. Sen ska vi hem till mamma och äta smörgåstårta (barnen gillar de inte därav pannkakan) Sen blir de hem och mysa ner sig i soffan och ha fredagsmys till fångarna på fortet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0