åter

Ska göra ett nytt försök med bloggande. Känns som att jag tappat allt. Har helt kommit av mig med träningen och under vintern gick jag upp nästan 10 kilo. Brist på moyivation, stress och höstdepprission är ingen bra kombi. Men nu har jag gått ner iaf 6 av alla exta kilon. Har beslutat mig för att ta tag i bukplastiken jag babblat om så länge. Men jag är skit rädd, dock pratat igenom allt med Tobbe så han är helt med på noterna och min enorma skräck Jag SKA göra den och så första steget är att gå ner ytterligare 2 kg för att vara säker på att ha ett godkänt BMI då jag hört att vissa läkare är stenhårda på just den biten. Det är just pga detta som jag valt att återuppta bloggandet, för att skiva av mig. Så bloggen kommer nog mest handla om viktminskning och degmagen. Så småningom även om den väntande plastikoperationen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0