onsdag

Jag och Emil är lediga idag, vi har precis lämnat av Anton på skolan. Vid 10 snåret ska vi ner på stan och handla de absolut sista sakerna inför Turkiet resan, 28 dagar kvar nu! Ska bli så skönt med semester och sol. Men som vanligt innan semestern så nojjar jag, tänk om hotellet är ur uselt, tänk om allt krånglar, tänk om.... men hittills har vi ju varit super nöjda med alla resor och i Alanya har vi ju varit förut, även om vi denna gång ska till en by lite utanför.
Känns lättare att det nu när jag har ett exakt mål att kämpa för. Men jag är fullt medveten om att de kommer fuskas utav bara f*n på semestern. All öl och alla drinkar liksom. Jaja hårda tag både innan och efter så ska de nog gå vägen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0